Monday, April 14, 2014

Αυτό το Πάσχα τα ζώα θέλουν να ζήσουν όπως κι εγώ.. - της Έλλης Καρρά



Αυτό το Πάσχα τα ζώα θέλουν να ζήσουν όπως κι εγώ..
της Έλλης Καρρά

Αγαπητοί φίλοι,
Αυτό το Πάσχα, ας μην στρώσουμε το τραπέζι μας με το αίμα αθώων ζωντανών και ας μην ξεχνάμε ότι    αυτό που για μας είναι απλά ένα γεύμα, γι αυτά είναι η ίδια τους η ζωή...
    
Αυτό το Πάσχα, δεν ξεχνώ ότι...













Τα ζώα νιώθουν όπως κι εγώ..
Πονάνε, φοβούνται και θέλουν να ζήσουν όπως κι εγώ!

            

        Δεν ξεχνώ, πως...


 











η δική μου απόλαυση δεν μπορεί να σημαίνει
πόνο για άλλα πλάσματα
και το δικό μου 'γιορτινό τραπέζι'
να είναι στρωμένο απ' τη σφαγή τους...

                       
         Αυτό το Πάσχα θυμάμαι πως..
Πραγματική αγάπη σημαίνει να νοιάζομαι για την ευημερία όλων των όντων
όπως νοιάζομαι για τη δική μου
και να επιθυμώ όλα τα όντα
να χαίρονται το δώρο της ζωής, όπως το χαίρομαι κι εγώ.


    Αυτό το Πάσχα,
συνειδητά δε συμμετέχω στο βάρβαρο έθιμο της εξολόθρευσης
εκατοντάδων χιλιάδων ζώων..


(Ο αριθμός των ζώων που σφάζονται κάθε χρόνο για το Πάσχα ενδέχεται να φτάνει ως και
  τα δύο εκατομμύρια σύμφωνα με επίσημα στοιχεία)

Αυτό το Πάσχα..


                                                                
 διαλέγω το δρόμο της αγάπης και της συμπόνιας!

Αγάπη και συμπόνια γίνονται τώρα συνειδητή επιλογή και δράση.
Επιλέγω υγιεινά, χορτοφαγικά γεύματα, επιλέγω τη ζωή..

                                                                     
Αυτό το Πάσχα σας προσκαλώ αντί γι' αυτό:
 να επιλέξουμε αυτό:

Καλό Πάσχα!