Friday, January 17, 2014

Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ

Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ

"Είναι αδύνατο να θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του και κυριαρχείται από αυτά" ~ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

 ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ

Αφύπνιση σημαίνει σταματώ να είμαι μηχανή που καταναλώνει και αναζητεί εφήμερες ηδονές αρρωσταίνοντας το σώμα και το νου εξ αιτίας αυτών.

Αφύπνιση σημαίνει ότι ζω και εργάζομαι για το καλό όλων και όχι για τις εγωιστικές μου ανάγκες και επιθυμίες.

Αφύπνιση σημαίνει ότι αναγνωρίζω πως είμαι μια συνειδητή οντότητα και ζω σε ενότητα με το πνεύμα της δημιουργίας και όλα τα όντα και δημιουργήματα του σύμπαντος.

Αφύπνιση σημαίνει ότι συνειδητοποιώ ότι η ευτυχία, η πληρότητα και η αγάπη είναι ήδη μέσα μου και ότι τίποτε υλικό δεν μπορεί να μου τα δώσει.

Αφύπνιση σημαίνει ότι συνειδητοποιώ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.

Αφύπνιση σημαίνει ότι συνειδητοποιώ την ενότητα μου με τον Θεό. Ότι ο Θεός και ο άνθρωπος είμαστε ένα και το αυτό, αιώνια Ύπαρξη, αγνή Συνειδητότητα, άπειρη Ειρήνη και Μακαριότητα.

ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ, ΜΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ, ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ, ΜΙΑ ΖΩΗ

Μιλτιάδης - Ειρηναίος
Ειρήνη, Αγάπη, Αρμονία